GRAFICKÉ SLUŽBY
JAK TO CHODÍ
Grafickou práci začínám konzultací, při které si ujasníme vaše požadavky a připravíme potřebné podklady. Konzultace mohou probíhat osobně nebo prostřednictvím e-mailu. Jakmile máme jasno, stanovím celkovou nabídku. Pokud s ní budete souhlasit, zašlu vám zálohovou fakturu. Záloha je nevratná a slouží jako skicovné, což pokrývá minimální čas, který na vašem projektu strávím.
Po domluvě obvykle do týdne připravím poutavý návrh. V rámci korektur společně doladíme design tak, aby vám vyhovoval. Standardně zahrnuji 2–3 kola korektur v ceně.
Po schválení návrhu zpracovávám finální verzi a navrhuji tiskové řešení. Vytvořím PDF brožuru pro vaši archivaci a pošlu vám všechny formáty – JPG, PNG (rastry), AI, PDF, EPS, SVG (vektory) v několika barevných prostorech – CMYK (pro tisk) a RGB (pro web).
Logo
Společnost bez loga je jako člověk bez tváře. Nejlepší cesta je být odlišný. Kvalitní logo usnadňuje zapamatování značky a její identifikaci spotřebitelem. Při tvorbě loga musíme myslet několik kroků dopředu – logo musí být čitelnéjak na billboardu, tak na malé propisce. Čitelnost je pro logo klíčová. Logo je také připravené pro použití v řezané grafice a dalších grafických technikách.
Vizitka
Vizitka je především nosičem informací o dané osobě a její firmě. Ideální vizitka vypadá tak, že i když její majitel pro ni nemá využití, nechá si ji, protože se mu líbí.
Běžný rozměr evropské vizitky je 85 × 55 mm. Může být na výšku nebo na šířku, jednostranná i oboustranná. Je však na vás, jakou vizitku si přejete – může být i rozkládací nebo mít speciální tvar a podobu.
Leták
Leták je nejrozšířenější formou reklamy, která je dostupná pro každého. Tato offline reklama má stále své místo i v době internetu a digitálního marketingu. Leták má svá pravidla – musí zaujmout titulkem, obrázkem a být stručný a úderný. Tato pravidla jsou pro jeho úspěch klíčová.
Pozvánka
Pozvánka nemusí být jen svatební nebo narozeninová a už vůbec nemusí být pouze papírová. Každý den dostáváme spoustu elektronických pozvánek na akce všeho druhu – od firemních výročí, přes charitativní galavečery, neformální party až po odborné konference. Originalita je klíčová, aby vaše pozvánka v záplavě ostatních nezapadla.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.